Gruppetrening med Kristine

Som kiropraktor vet jeg hvor viktig det er å ikke bare korrigere problemer, men også å vedlikeholde bedringen. Derfor tilbyr jeg gruppetimer som kan være en uvurderlig ressurs for deg som ønsker å forbedre mobiliteten og styrken din. 

I mine gruppetimer legger jeg stor vekt på å fokusere på spesifikke temaer som er relevante for pasientgruppen min. Dette kan inkludere alt fra å forbedre kjernestyrken og balansen til å redusere ryggsmerter, øke fleksibiliteten eller redusere stressnivå. Ved å målrette øvelsene på denne måten, blir hver time optimalisert for å oppnå ønskede resultater.  

Jeg vil variere mellom styrkeøvelser og yogaøvelser for å gi deg en helhetlig tilnærming til trening og velvære.  

Vi er på vei inn i en tid med mai-travelheter og sommertids-feriering. Derfor har jeg valgt at i første omgang setter jeg opp Gruppetimer for uke 22 og 23.

Ny plan for Gruppetrening med Kristine kommer til høsten 2024.

Jeg ber deg komme 5-10 minutter før timen begynner. Dette gir deg tid til å roe ned og forberede deg mentalt før vi er i gang.
Vennligst husk å ta med din egen vannflaske og håndkle for din komfort. Jeg har yogamatter tilgjengelig, men hvis du foretrekker å bruke din egen, er du hjertelig velkommen til det!


Det må være minst to deltagere påmeldt for at gruppetimene skal ta sted.

Ser frem til å se deg på matten!

Uke 22:  

Tirsdag 28 mai klokken 16.30-17.30:

Kjernemuskulatur 

Tirsdag 28 mai klokken 18.00-19.00:

Hoftemobilitet 

Torsdag 30 mai klokken 17.30-18.30:

Myke opp bakside bein 

Torsdag 30 mai klokken 19.00-20.00

Kjeve & nakke 

 

Uke 23:  
Tirsdag 04 juni klokken 16.30-17.30:

                                           Kjeve & nakke 

Tirsdag 04 juni klokken 18.00-19.00:

Myke opp bakside bein 

Torsdag 06 juni klokken 17.30-18.30:

Kjernemuskulatur 

Torsdag 06 juni klokken 19.00-20.00:

Hoftemobilitet  

Kiropraktor yoga gruppetime styrkeovelser rehabilitering gruppetime-med-kristine